Flowers.

HALLÅ PÅ ER!
Shit vad jag har haft mycket att göra nu de senaste dagarna. Varit på festligheter bland annat. Därav den dåliga uppdateringen, hehe det börjar bra det här. INTE. Men det ska nog gå ska ni se. Har huvudverk i mitt hjärnkontor idag, så ska snart gå och nana. Imorgon kanske det blir longboard-åk. HOPPAS DET! Det hade varit himla kul! Förut idag var jag på ett litet uppdrag, (skulle lämna lite bilder, samt hämta lite bilder). På vägen såg jag att det var himla fint ljus på några blommor, så foto-tildis tog fram kameran och knäppte denna bilden. Helt okej tycker jag allt, dock så kunde den varit finare om det var mer ljus på blommorna där det är fokus.
Men ah, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TJENA! Roligt att du kikar in på min blogg. Jag startade denna bloggen eftersom att jag fotar väldigt mycket och vill dela med mig av mina foton & idéer. I hope you enjoy it!

RSS 2.0