Svar på kommentarer.

Frågor:
åh longboard ! 
ska lära mig åka i sommar.

Hej Matilda! 
Har du ett tips till mig om vad jag kan blogga om i min blogg? ♥
Svar:
Eller svar och svar.. Det ramlade in två fina kommentarer.
Till första kommentaren: Åhhhh jaaa! Longboard är så härligt! Inte för att jag kan åka eller så, men jag ska också lära mig till sommaren. Ni kanske får se och följa hur det går när jag ska lära mig, haha? Vi får se.
Till andra kommentaren: Hm, svår fråga. Ett tips är att ha en blogg som är specialicerat (kan man säga så?) på ett visst område. Det finns ju till exempel; modebloggar, träningsbloggar, fotobloggar och så vidare. Hm, annars är det superviktigt med massa bilder! Vem vill sitta och plöja igenom massa text utan bilder liksom? Det blir mycket roligare om du har tagit bilderna själv också. Annars kan du ge musiktips. Det finns alltid folk som har lyssnat slut på sina favvis-låtar som behöver lite tips. Du kan tipsa om kläder som du tycker är snygga eller vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TJENA! Roligt att du kikar in på min blogg. Jag startade denna bloggen eftersom att jag fotar väldigt mycket och vill dela med mig av mina foton & idéer. I hope you enjoy it!

RSS 2.0