Spanien, bästa resan&veckan i mitt liv.

HOLA AMIGOS!
Jag har haft det sjuuukt bra i Spanien. Bästa resan (och veckan) i mitt liv, utan tvekan. Jag har nog aldrig haft så roligt hela tiden. AWESOME! Jag har hoppat i vattenfall, badat i havet, dansat i regn, träffat underbart folk, shoppat, fotat, och framförallt skrattat! Dock är det ju tråkigt att det är över, men jag är så himla glad att det hände. HAPPY GIRL! Faktum är att det har varit skönt att inte ha internet.. det trodde ni inte va? Men att inte läsa bloggar har varit jätteskönt, därför tror jag att jag ska sluta med det. JUPP. Iallfall ett litet tag och se om jag saknar det. Har ingen större blogg-motivation just nu heller faktiskt, så ni behöver inte räkna med grymmaste uppdateringen direkt.
Köpte grymmaste kepsen oxå! ME GUSTA! (Världens finaste bild typ) ÅH LOVE!
Justin Bieber - Boyfriend blev resans låt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TJENA! Roligt att du kikar in på min blogg. Jag startade denna bloggen eftersom att jag fotar väldigt mycket och vill dela med mig av mina foton & idéer. I hope you enjoy it!

RSS 2.0