España.

HOLA!
Dagens uppdatering har varit sämst för jag har packat hela dagen! MIIIHIHI. Jag ska nämligen till Spanien imorgon! Det ni!!!!! Kameran ska självklart med! Båda minneskorten är nerpackade och batterierna sitter på laddning. Förhoppningsvis kommer jag ha fina bilder att visa när jag kommer hem. Jag kommer dock inte blogga på hela denna veckan, så det får ni klara er utan. Men kika gärna in igen under söndagen/måndagen, då är jag tillbaka här! Dessa låtarna är GRYMMA! Den första.. lyssnade jag på dagen innan jag skulle resa iväg sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TJENA! Roligt att du kikar in på min blogg. Jag startade denna bloggen eftersom att jag fotar väldigt mycket och vill dela med mig av mina foton & idéer. I hope you enjoy it!

RSS 2.0